29.03.2022

Sigmas 5. styre

• Sondre Kvello (Leder)
  • Rea Vickovic (Nestleder)
  • Adrian V. Johannessen (Næringsliv)
  • Håkon Koteng (Arrangement)
  • Øyvind Stavdal (Arrangement)
  • Sivert Kristiansen (Økonomi)
  • Ida Eide (SoMe)
  • Thomas R. Nesset (styremedlem)

14.10.2020

Utnevnelse av Sigmas andre æredsmedlem

Oskar Sunde ble tildelt æredsmedlemskap for sin ekstraordinære innsats for Sigma linjeforening under oppstartsfasen og i sin tid som økonomiansvarlig i foreningen.

22.09.2021

Sigmas 4. styre

• Hanna Refsland (Leder)
  • Rea Vickovic (Nestleder)
  • Adrian V. Johannessen (Næringsliv)
  • Sondre H. Kvello (Arrangement)
  • Øyvind Stavdal (Arrangement)
  • Nils A. S. Videvei (Økonomi)
  • Hans-Martin Trandem (SoMe)
  • Thomas R. Nesset

28.05.2021

SIALS-prisen:

Sigma Linjeforening kan på mange måter sammenlignes med Fugl Føniks hvordan organisasjonen blomstret opp fra ruinene skapt av Covid-19. Linjeforeningen har gått fra null medlemmer til en høy oppslutning blant de aktuelle studentene og mange fornøyde medlemmer. Sigma har bevist at til tross for motstand fra en global pandemi så er det mulig å arrangere gode arrangement. Arrangementene har vært varierte og flere var rusfrie. Linjeforeningen har vært også vært inkluderende og holdt aktiviteter åpen for studenter på andre studier.

Veldig aktive med sosiale arrangementer, engasjert ledelse og flott tur i høst til en DNT-hytte. Ikke en underdrivelse å si at de inspirerer oss andre linjeforeninger.

Det var ein storsuksess! Fått bare gode tilbakemeldinger om at folk koste seg. Studieåret 20/21 var et utfordrende studieår med mange begrensninger på hvilke arrangement som lot seg gjennomføre. Med gjevnlige nedstenginger av samfunnet var det viktig å smi mens jernet var varmt. Linjeforeningene Aqua Tecta og Sigma sammen med Studentparlamentet i Ålesund kastet seg rundt da muligheten åpnet seg. Det på en uke å planlegge og gjennomføre en trygg skidag for alle studenter i Ålesund. Arrangørene har vist at med samarbeid på tvers av organisasjoner og dialog med NTNU og myndighetene så er mye mulig. Arrangementet var billig å delta på. Det deltok over hundre studenter på arrangementet og det var god spredning blant studiene.

10.03.2021

Sigmas 3. styre

• Hanna Refsland (Leder)
  • Henriette H. Førde (Nestleder)
  • Carsten F. Øren (Fadder)
  • Adrian V. Johannessen (Næringsliv)
  • Sondre H. Kvello (Arrangement)
  • Øyvind Stavdal (Arrangement)
  • Nils A. S. Videvei (Økonomi)
  • Hans-Martin Trandem (SoMe)

31.12.2020

70 betalende medlemer

29.09.2020

Sigmas 2. styre

Følgende styre ble valgt:

• Caroline R. Holm (Leder)
  • Henriette H. Førde (Nestleder)
  • Carsten F. Øren (Fadder)
  • Babi Khoja (Næringsliv)
  • Hanna Refsland (Arrangement)
  • Oskar Sunde (Økonomi)
  • Sarah Morton (SoMe)

29.09.2020

Første æredsmedlem

Caroline R. Holm ble tildelt Sigmas første æresmedlemskap for sin ekstraordinære innsats for linjeforeningen til tross for at hun ikke lenger var student.

18.09.2020

Første hyttetur

Turen gikk til DNT Reindalseter i Tafjordfjella. Det var ca. 30 deltakere + 1 hund. Det var to overnattinger. Det ble arrangert 3 aktiviteter som deltakerne kunne delta på: Topptur, Historisk langtur til Fieldfarehytta og aktivitetsdag i leir.

02.09.2020

Første AfterUni

Første AfterUni ble arrangert i Banken Studenthus i knallvær. Det var grilling på terrassen og baren gikk neste tom for varer.

24.09.2018

Stiftet

Grunnleggere og første styre:

• Magnus. H. Sørensen (Leder)
  • Jon I. Lillebostad (Nestleder)
  • Are Hatlen
  • Caroline R. Holm